МЕКТЕП
ТӨЛҚҰЖАТЫ
1 |
Білім беру ұйымының атауы |
Қарағанды облысы
білім басқармасының «№ 1 арнайы мектеп-интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
2 |
Білім беру ұйымының құрылған жылы |
1971 |
3 |
Мекенжайы |
Қарағанды қ, Гүлдер-1шағынауданы, 1/1 құрылыс |
4 |
Оқыту тілі |
Қазақша, орысша |
5 |
Білім беру профилі бойынша ұйымның негізгі түрі |
Көру қызметі бұзылған балаларға арналған арнайы
мектеп-интернаты |
6 |
Білім беру ұйымының ресурстық базасы Ғимарат ауданы |
Ғимараттың жалпы ауданы - 14423,7. -
оқу корпутары – 1757,4 -
жатын корпустары – 610 -
асхана – 425,9 -
мед. бөлім – 233,3 -
қойма орны – 57,8 |
|
Аумағы |
2,6
гектар |
7 |
Қызмет бағыты |
Көру қабілеті бұзылған балалардың білім алуына ерекше жағдай жасау. Көру қабілеті бұзылған оқушылардың
бастапқы және қосалқы дамуындағы ақауларын оқыту, тәрбиелеу және түзету, қалған
көру анализаторларын дамыту, қоғамда әлеуметтік бейімделуге ықпал ететін
дағдыларды қалыптастыру |
8 |
Инновациялық жобаның/эксперименттік алаңның атауы |
1. «Көру қабілеті бұзылған
балаларға негізгі жалпы, қосымша және кәсіптік музыкалық білім берудің
сабақтастығы бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмыс», «№ 1 арнайы мектеп-интернаты» КММ, Қарағанды қ. «№1 өнер мектебі» КМҚК және Тәттімбет ат. Қарағанды өнер колледжі бірігіп қатысқан. 2.«ЮНИСЕФ» қорымен бірлескен
жоба аясында «Көру қабілеті бойынша
мүгедектігі бар балалардың цифрлық және басқа да дағдыларын дамыту». |
9 |
Инновацияялық кабинеттер |
1.
Дефектология кабинеті 2.
Логопедия кабинеті 3.
Әлеуметтік-тұрмыстық
бағдарлау кабинеті 4.
Монтессори
кабинеті 5.
Сенсорлық кабинет 6.
Тифло кітапхана 7.
Жеке сабақтарға
арналған тифло кабинет 8.
ЕДШ кабинеті 9.
Бастауыш сыныптар кабинеті 10. Математика
кабинеті 11. Тарих кабинеті 12. География
кабинеті 13. Химия
кабинеті 14. Биология
кабинеті 15. Физика
кабинеті 16. Технология
кабинеті (үй шаруашылығы, тігін, ұста) 17. Құмыра ісі
кабинеті 18. Қазақ тілі мен әдебиеті кабинеті 19. Орыс тілі мен әдебиеті кабинеті 20. Мимика
мен пантомимиканы дамыту кабинеті 21. Кеңстікте бағдарлау кабинеті 22. Тіл дамыту және түзету кабинеті 23. Ағылшын тілі кабинеті 24. Информатика
кабинеті 25. Робототехника
кабинеті 26. Музыка
кабинеті 27. Бейнелеу өнері кабинеті |
10 |
Жобалық қуаты |
250 |
11 |
Түрі |
Кірпіш |
12 |
Оқушылар саны |
барлық оқушылар –114 үйде оқытылатын – 8 сыныптар саны
–19 мемлекеттік тілде –7 орыс тілінде - 12 |
13 |
Директор |
Тлегенова Айман Маратовна |
14 |
Байланыс телефоны |
8(7212)
25-57-70/87752486774 |
15 |
Электрондық пошта |
https://kar-obl-schin1@krg-edu.kz |
16 |
Ресми сайт |
|
17 |
Әлеуметтік желідегі парақша |
|
18 |
Мектеп миссиясы |
Қоғамда
оқушыларды табысты әлеуметтендіру үшін жағымды дамушы орта құру |
19 |
Мектептің пайымдауы |
Дамыту, әлеуметтендіру, қамқоршылық, тәрбиелеу |
20 |
Мектептің
білім берудегі артықшылықтары |
Оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде жеке-дара сараланған тәсіл |
21 |
Мектеп
оқушылары үшін жасалған қолайлы жағдайлар |
Тәрбие процесінде жобалық
қызметті іске асыру бойынша үлкен жұмыстар жүргізілуде: 1.
«Әлемді
өзгерткен ұлы адамдар мұражайы» жобасы - бұл жобаның негізгі мақсаты - мүмкіндігі шектеулі, сонымен
қатар атақты болып,
қоғамның
мәдени дамуына орасан зор үлес қосқан танымал адамдармен танысу болып
табылады; 2.
Зағип адамдарға деген қоғамдағы төзімділікті дамытуға
бағытталған «Саусақтардың ұшындағы
әлем» жобасы; 3.
«Әрбір бала ерекше, барлық балалар тең» жобасы мүмкіндігі шектеулі, мүгедек балаларды
тәрбиелеп отырған отбасыларға тиімді кеңес беріп қолдау көрсетеді, оларға
білім беру процесінің мүмкіндіктері, педагогикалық және әлеуметтік көмектің түрлері
бойыншга ақпарат береді; 4.
Оқушыларды дамыту, оларды кәсіби өзін-өзі анықтау, мектептің өзін-өзі
басқаруын одан әрі дамыту үшін «Назар ФМ» мектеп теле-радиосы жобасы; 5.
«Өнер» дыбыс жазу студиясы жобасы аудио кітаптарды, ақпараттық материалдарды жазу,
аудио ақпаратты, оқу-әдістемелік және көркем әдебиетті қолжетімд тыңдау үшін,
сондай-ақ оқушылар мен қызметкерлердің шығармашылығын дамыту үшін бағытталған; 6.
«Әлемді жүрек сезіну» жобасы - кеңістікте түрлі макеттер мен бағдарлау
заттарының көмегімен кеңістікте бағдарлай білуді жетілдіру; 7.
«Гастромаршрут әзірлеу негізінде зағип оқушыларды әлеуметтік бейімдеу
және қоғамдық тамақтану орындарында мінез-құлық нормаларын қалыптастыру»
жобасы; 8.
Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған
«Түзету мектебі - өнер мектебі - өнер колледжі» музыкалық білім беру мен
тәрбиелеуде сабақтастық орнату үшін жағдай жасау мақсатында, олардың қазіргі
қоғамға табысты әлеуметтік кіруі үшін «Көру қабілеті бұзылған балаларға
негізгі жалпы, қосымша және кәсіптік музыкалық білім берудің сабақтастығы
бойынша тәжірибелік-эксперименттік жұмыс» бағдарламасы. |
22 |
Мектепте кадрлық қамтамасыз ету |
Барлығы – 122. Оның ішінде: әкімшілік-басқарушы –6, мұғалімдер – 39 , тәрбиешілер-27 техникалық қызметкерлер –44 қосымша жұмыс атқарушы -6 |
23 |
2020-2023 жылдарға түлектерді жұмысқа орналастыру |
Барлық түлектер– 38 Колледждерге
түскендер –34 (2 үйде) Әлеуметтік қызмет орындарында істейді -2 |
24 |
Үйірмелерге қатысу |
«Таңғажайып шеберхана» -10 «Құмыра ісі» - 10 «Домбыра» - 12 «Фортепиано» -10 «Вокал» -10 «Баян» - 3 «Шахмат» -10 «Шашки» - 10 Секция «Голбол» -16 Секция «Тоғызқұмалақ» - 7 Секция «Жеңіл атлетика» - 9 Секция «Жүзу» - 6 |
25 |
Әлеуметтік серіктестік |
1. Мнектепке
дейінгі білім беру ұйымы – балабақша өясли
«Ертостік»; 2. Негізгі орта
білім беруді ұйымдастыру: Қарағанды қ. «№1 өнер мектебі» КМҚК жоба аяясында; 3. Техникалық және
кәсіптік білім беру ұйымдары: біздің мектептің түлектері білім алатын
колледждер; 4. Қосымша білім
беру ұйымдары: Оқушылар сарайы; 5. Қарағанды
облысының зағиптарға арналған арнайы кітапхана; 6. Қарағанды облысы
дене шынықтыру және спорт басқармасының «Мүгедектер спортына мамандандырылған
облыстық мектебі» КММ; 7. Қарағанды облысының бейнелеу өнері мұражайы; 8. Қоғамдық ұйымдар; 9. Үкіметтік емес
ұйымдар. |
26 |
Мұғалімнің кәсіби өсуі |
1. Мектепішілік арнайы семинарлар:
Тифлосеминар: «Көру қабілеті бұзылған балалардың көру патологиясының
ерекшеліктері», «Көру қабілеті бұзылған оқушылардың жұмыс орнын ұйымдастыру», «Психикалық дамуы, ақыл-ойы жеңіл бұзылған балалармен жұмысты ұйымдастыру» , «Мектеп ұжымында баланың бейімделу деңгейі»;
2. Педагогтар үшін
мектепішілік кеңестер: Педагогтарға кеңес: «Көру қабілеті
бұзылған бастауыш сынып оқушыларының графомоторлық дағдыларын дамыту»; 3. Педагогтар үшін мектепішілік тренингтер: тренинг «Сіз бәрін жасай
аласыз» (проблемаларға қарау), тренинг «Ертегіден интерактивті
сабаққа дейін: медиа сауаттылықты қалай
креативті үйрету керек», тренинг «Манипуляциядан қалай қорғану
керек», тренинг «Қалай сенімді педагог болуға болады». 4.Педагогикалық
шеберлік мектебі (жас мұғалім). 5. 5 әдістемелік бірлестік. 6. Әдістемелік кеңес (біліктілікті
арттыру, қайта даяярлау, аттестаттау, авторлық жұмыс).
|
ПАСПОРТ ШКОЛЫ
1 |
Наименование
организации образования |
Коммунальное государственное учреждение «Специальная школа-интернат №1» Управления образования Карагандинской области |
2 |
Год
открытия организации образования |
1971 |
3 |
Адрес |
г.Караганда,
микрорайон Гульдер-1, Строение 1/1 |
4 |
Язык
обучения |
Казахский, русский |
5 |
Основной
вид организации образования по профилю обучения |
Специальная школа-интернат для детей с нарушениями зрения |
6 |
Ресурснаябазаорганизации образования Площадь
здания |
Общая
площадь здания - 14423,7, в т.ч. -
учебные корпуса – 1757,4 -
спальные корпуса – 610 -
столовая – 425,9 -
медпункт – 233,3 -
складские помещения – 57,8 |
|
Территория |
2,6
гектара |
7 |
Направление
деятельности |
Создание специальных условий для получения образования детям с
нарушениями зрения. Обучение,
воспитание и коррекция первичных и вторичных отклонений в развитии у учащихся
с нарушениями зрения, развитие сохранных анализаторов, формирование,
компенсаторных навыков способствующих социальной адаптации в обществе. |
8 |
Наименование
инновационного проекта/экспериментальной площадки |
1. «Опытно-экспериментальная работа по
преемственности основного общего, дополнительного и профессионального
музыкального образования детей с нарушениями зрения», участниками которой
стали КГУ «Специальная школа-интернат №1»,
КГКП «Школа-искусств №1» г Караганды и Карагандинский колледж искусств им. Таттимбета. 2.В
рамках совместного проекта с фондом «ЮНИСЕФ» «Развитие цифровых и других
навыков у детей, имеющих инвалидность по зрению». |
9 |
Инновационные
кабинеты |
1.
Кабинет дефектологии 2.
Кабинет логопедии 3.
Кабинет социально-бытовой ориентировки 4.
Кабинет Монтессори 5.
Сенсорный кабинет 6.
Тифло библиотека 7.
Тифло кабинет для индивидуальных занятий 8.
Кабинет ЛФК 9.
Кабинет начальных классов 10. Кабинет математики 11. Кабинет истории 12. Кабинет географии 13. Кабинет химии 14. Кабинет биологии 15. Кабинет физики 16. Кабинет технологии
(домоводство, швейная, столярно-слесарная) 17. Кабинет гончарное дело 18. Кабинет казахского
языка и литературы 19. Кабинет русского языка
и литературы 20. кабинет развития
мимики и пантомимики 21. кабинет
пространственной ориентировки 22. кабинет коррекция
недостатков развития речи 23. Кабинет английского
языка 24. Кабинет информатики 25. Кабинет робототехники 26. Кабинет музыки 27. Кабинет ИЗО |
10 |
Проектная
мощность |
250 |
11 |
Тип
здания |
Кирпичный |
12 |
Количество
учащихся |
всего учеников –114 на
дому – 8 всего классов –19 с гос. языком обучения –7 с
рус. языком обучения - 12 |
13 |
Директор |
Тлегенова Айман Маратовна |
14 |
Контактный
телефон |
8(7212)
25-57-70/87752486774 |
15 |
Электронная
почта |
https://kar-obl-schin1@krg-edu.kz |
16 |
Официальный
сайт |
|
17 |
Страница
в социальных сетях |
|
18 |
Миссия
школы |
Создание
благоприятной развивающей среды для успешной социализации учащихся в обществе |
19 |
Видение
школы |
Развивать, социализировать, заботиться, воспитывать |
20 |
Преимущества
школы в образовании |
Индивидуально – дифференцированный подход в обучении и воспитании
учащихся |
21 |
Созданные
благоприятные условия для учащихся школы |
Ведётся большая работа по реализации проектной
деятельности в воспитательном
процессе: 1.
Проект «Музей великих
людей изменивших мир» - основной целью данного проекта
является знакомство ребят с известными людьми, которые имели ограниченные
возможности здоровья, при этом стали великими и внесли огромный вклад в культурное
развитие социума; 2.
Проект «Мир на кончиках пальцев», направленный на развитие толерантности
в обществе по отношению к незрячим людям; 3.
Проект«Каждый
ребенок особенный, все дети равны», который оказывает эффективную консультативную поддержку
семьям, воспитывающим детей с ограниченными возможностями здоровья,
детей-инвалидов, информирует их о возможностях образовательного процесса,
разнообразных формах педагогической и социальной помощи; 4.
Проект Школьное Теле-радио «Назар ФМ», для развития учеников, их
профессионального самоопределения, дальнейшего развития школьного
самоуправления; 5.
Проект Студия звукозаписи «Өнер», для возможности записи аудио книг,
информационного материала, доступности прослушивания аудио информации,
учебно-методической и художественной литературы, а также для развития
творческой деятельности учеников и сотрудников; 6.
Проект «Әлемді жүрек арқылы сезіну», совершеннововать умение
ориентироваться в пространстве с помощью различных макетов и предметов
ориентировки в пространстве; 7.
Проект «Социальная адаптация
незрячих учащихся на основе разработки гастромаршрута и формирование
поведенческих норм в местах общественного питания»; 8.
Программа
«Опытно-экспериментальная работа по преемственности основного общего,
дополнительного и профессионального музыкального образования детей с
нарушениями зрения» , с целью создания условий для преемственности в музыкальном образовании
и воспитании «коррекционная школа - школа искусств - колледж искусств» для
детей с нарушениями зрения, для успешной социальной их интеграции в современное общество. |
22 |
Кадровая
обеспеченность в школе |
Всего – 123 в том числе: административно – управленческий
персонал –6, количество учителей –40 , количество воспитателй-27 количество персонала –44 совместители -6 |
23 |
Трудоустройство
выпускников школы за
2020-2023год |
Всего выпускников – 38 Поступили на учебу в колледжи –34 (2 дома) В центрах социального обслуживания – Работают -2 |
24 |
Занятость
в кружках |
Кружок «Мастерская чудес»-10 Кружок «Гончарная мастерская»-10 Кружок «Домбра»-12 Кружок «Фортепиано» -10 Кружок «Вокал»-10 Кружок «Баян»-3 Кружок «Шахматы»-10 Кружок «Шашки»-10 Секция «Голбол»-16 Секция «Тоғыз қумалақ»-7 Секция «Легкая атлетика»-9 Секция «Плавание»-6 |
25 |
Социальное
партнерство |
1. Дошкольные организации образования – ясли сад «Ертостік»; 2. Организация основного среднего образования: в рамках проекта КГКП «Школа-искусств
№1» г Караганды; 3. Организации технического и профессионального образования: колледжи,
где обучаются выпускники нашей школы; 4. Организации дополнительного образования: Дворец школьников; 5.Спецбиблиотека
для незрячих Карагандинской области; 6.КГУ "Областная специализированная школа по инвалидному
спорту" Управления физической культуры и спорта Карагандинской области; 7.Музей
искусств Карагандинской области; 8. Общественные организации; 9. Неправительственные организации |
26 |
Профессиональный
рост учителя |
1. Внутришкольные специальные семинары :
Тифлосеминар: «Особенности зрительной патологии детей с нарушением
зрения», «Организация рабочего места учащихся с нарушением зрения», «Организация работы с детьми ЗПР, с легкими нарушениями интеллекта и
СДВГ» , «Уровень адаптации ребенка в школьном коллективе»;
2.Внутришкольные консультации для
педагогов: Консультация для педагогов «Развитие
графомоторных навыков у учащихся начальных классов с нарушением зрения»; 3.Внутришкольные тренинги для педагогов: тренинг «Вы все сможете (отношение к проблемам), тренинг «Как обучать
медиаграмотности креативно: от сказки к интерактивным урокам», тренинг «Как защититься от манипуляций», тренинг «Как быть уверенным педагогом». 4. Школа педагогического мастерства (молодого учителя). 5. 5-методических объединений. 6. Методический совет (повышение квалификации, переподготовка,
аттестация, авторская деятельность).
|